№ 4 Квітень 2011


Україна: модернізувати не можна реорганізувати

Сергій Гур’єв, директор дослідницького центру Ideas Factory CIS, керівник представництва компанії Appleton Mayer у Східній Європі та СНД


Бути японцем

Сергій Курикін, історик, еколог

Парадокс, але більшість проблем сучасної цивілізації є похідними від її досягнень.


Дорога дорога

Будувати платні дороги в Україні вигідно. Про це свідчить зростаюча зацікавленість ними іноземних інвесторів.


На швидкості думки

Допоки зарубіжні комп’ютерні гіганти лише планували вивести на наш ринок планшетні комп’ютери, подібні до iPad, українська корпорація «Навігатор» уже розпочала продаж власного планшетника ImPAD. Про успіхи вітчизняного виробника комп’ютерної техніки, що не тільки вистояв у кризовий період, а й упевнено збільшив обсяги виробництва, ми розмовляємо з головою ради директорів корпорації Георгієм Чернявським.


Здоровий бізнес

Ринок приватних медичних послуг – особливий. З одного боку, це бізнес­ринок, головна мета якого – збагачення, а з іншого – об’єктом збагачення є найдорожче – здоров’я та життя. Саме в цій галузі гроші впритул стикаються з етикою, з проблемою вартості життя і потребою чітко визначити його матеріальний еквівалент.


Прикраси… із солі

Природна краса й оздоровчі властивості солі стимулювали Андрія Вісловські розпочати власну справу.


Точка опори

На 9,2 га Костянтин Олійник побудував помістя часів козацтва, де можна відпочити і навчитися ремеслам наших предків.


Конференц-­сервіс

Часто результативність переговорів із бізнес­партнерами чи успіх бізнес­заходу залежить від того, де і яким чином влаштовані ці перемовини.

Сьогодні найкращі українські готелі готові не лише забезпечити стандартний пакет конференц­послуг, а й задовольнити «нештатні» вимоги найвибагливіших гостей і передбачити нестандартні ситуації.


«Вистрілити» з мотоцикла

Генеральний директор Центру екстремальних видів спорту «Компанія X­life» Олег Мартиновський нині їздить на Mitsubishi Outlander, а для драйву катається на мотоциклі Suzuki Hayabusa.


Андрій Блудов

Картини відомого київського художника Андрія Блудова виставляються в галереях Цюріха, Женеви, Кельна, Барселони, Парижа, Лондона, Москви, Нью­Йорка. Його живопис, який визначають як «київський естетизм», створює багатовимірний містичний світ подорожі углиб пам’яті, вглиб себе. «Сьогодні, коли світ живе в зоні втоми, – зазначає А. Блудов, – я можу донести захоплення і здивування. Мої картини дарують глядачеві відчуття цілісності й навіть щастя від зустрічі з прадавнім минулим».


Прибуток від власного відпочинку

Придбання нерухомості на Кіпрі – не тільки приємне, а й загалом вигідне капіталовкладення. Особливо якщо йдеться про інвестиційну пропозицію від найвідомішого курорту в країні Aphrodite Hills.


Женевський ­автосалон – 2011

3–13 березня у виставковому центрі Palexpo в Женеві проводився 81­й Женевський міжнародний автосалон (Geneva International Motor Show), який, на думку експертів, офіційно та безповоротно поставив хрест на світовій автомобільній кризі.


Одяг для українських олімпійців

21 березня 2011 року група компаній Bosco відкрила в Києві бутик Bosco Sport.


«Бал квітів» Київського Сигарного Клубу

26 березня 2011 року відбувся Big Smoke – традиційний бал Київського Сигарного Клубу. Цьогоріч «Бал квітів» зібрав майже дві сотні прекрасних дам і кавалерів.


Людина року – 2010

26 березня у Національному палаці мистецтв «Україна» відбулася церемонія вручення премії «Людина року–2010».


Відкрився Royal Grand Hotel

26 березня 2011 року в місті Трускавець (Львівська обл.) відбулося відкриття нового п’ятизіркового готелю Royal Grand Hotel. Цей готель побудований на базі комплексу «SPA­Женева», який уже багато років приймає відвідувачів з усіх куточків України і світу. Це перший готель преміум­класу, збудований у Львівській області на виконання Державної програми підготовки до Євро–2012.


Vivat, король!

21 березня 2011 року відбувся показ нової колекції Михайла Вороніна.



redartor









Я давно дійшла висновку, що представники IT­бізнесу, принаймні в Україні, – це окрема каста серед підприємців. Вони сильно відрізняються від інших ділових людей. Звісно, я далека від намагань типологізувати представника IT­індустрії, однак одним власним спостереженням таки поділюся.

За кілька років видання журналу ми поспілкувалися і з Сергієм Григоровичем, і з Олександром Кардаковим, і з Максимом Агєєвим, а готуючи до друку цей номер – і з Георгієм Чернявським. Усі вони вразили відвертістю й відсутністю страху, який доволі часто демонструють у нашій країні представники інших бізнесів. Маю на увазі побоювання «сказати зайве», поділитися якимись цифрами, фактами тощо. Часто бізнесмена просто не ­допитаєшся, хто його партнери по бізнесу або як він зробив свій перший мільйон. IT­шники ж розповідають про це, не вагаючись, весело і без запинки.

Чому так? Думаю, секрет простий. У цій галузі не займалися перепродажем землі, нерухомості, надр, нафти і газу. Перші мільйони в IT­індустрії робилися передовсім завдяки власному розуму і таланту, технологічним відкриттям та інтелектуальним проривам. І точно не завдяки зв’язкам і вдалим приватизаціям. І робилися вони прекрасними фахівцями, молодими талановитими хлопцями, які спочатку збирали власні комп’ютери або створювали перші комп’ютерні програми у власних квартирах. А потім найактивніші з них почали відкривати свої компанії та просувати на ринок власні продукти.

В IT­бізнесі цінні лише ідеї, розум, віра в себе та у свою команду. Чи не тому всі українські IT­шники мені особисто нагадують якихось прибульців із українського майбутнього?!


signature






Оксана Підсуха (Чижевська),
головний редактор

 


Реклама