№6 (24) Червень 2010


Володимир Янченко.
Мета – за межею життя

«Якщо давньоруський Київ, наш Дитинець, точку відліку всієї слов’янської історії та культури, неможливо відбудувати там, де він стояв у V‑XIII століттях, його треба звести в іншому місці», – вирішив кілька років тому київський бізнесмен Володимир Янченко та розпочав реконструкцію середньовічного міста в селі Копачів, неподалік від столиці. Його мета – повернути слов’янам втрачену святиню і створити туристичну Мекку, до якої приїздитимуть мільйони туристів з усього світу.

 

Пане Володимире, що для Вас означає слово «бізнес»?
Для мене бізнес – це створення комфортного середовища для себе та всіх, хто мене оточує. Саме таке визначення мені подобається. Я не відкидаю його класичного трактування, однак ставлюся до бізнесу філософськи.


Олена Колосвєтова.
Арт-ринок не терпить дилетантів!

Інвестиції в мистецтво мають виняткову стійкість і по праву вважаються «притулком» для капіталу. До того ж інвестування у твори мистецтва є не тільки вигідним, але й престижним, адже дає змогу долучитися до вибраного кола суспільної еліти. Як правило, власники художніх творів вбачають у цих об’єктах символ соціального статусу.


Радислав Гандапас.
Чи маєте ви план?

Радислав Гандапас, один із найвідоміших бізнес-тренерів СНД, упевнений, що людину роблять харизматичною правильна мета і грамотно складений план її досягнення.

Радиславе, Ви, напевно, вже мільйон разів відповідали на запитання: «Що таке харизма?». Не набридло?
Відповідати на це запитання ніколи не набридне, з тієї причини, що відповіді на нього не існує. Визначень харизми десятки.


Огляд ринку ІСІ

За останній місяць (із 20 квітня по 19 травня) всі ринки показали падіння. На жаль, найдужче впав саме український фондовий ринок.


Хатинка біля моря

Інвестиції в закордонну нерухомість найближчим часом не забезпечать великих відсотків при перепродажу та здачі в оренду. Але саме зараз найкращий час для купівлі нерухомого майна за кордоном.

У травні 2008 р. уперше за всю історію людства кількість міського населення зрівнялася із чисельністю сільського. Згідно з прогнозами ООН, до 2050 р. кількість городян збільшиться ще – до 6,4 млрд.  На думку Артура Сомова, генерального директора компанії Afenida, все це сприятиме дорожчанню нерухомості на морських узбережжях.


Михайло Лазарев.
Шиншила – не тільки цінне хутро

Ще у дев'яностих роках львівський підприємець Михайло Лазарев став першопрохідцем українського шиншиловодства. Згодом його прикладом надихнулися майже 800 вітчизняних бізнесменів.


Олег Науменко.
Позакласне читання

Щомісячне зростання продажів на 200%? Олег Науменко, співзасновник компанії PocketBook Global, переконаний, що немає нічого неможливого. Менш ніж за рік він збільшив продажі електронних книг PocketBook у 50 разів.


Ціна зеленого міста

Виважена міська політика дозволяла розвивати в дореволюційному Києві паркові зони, незважаючи на тиск комерційної забудови.


Володимир Філіппов.
Театр починається з площі

Президент ЗАТ «Інтеко» Володимир Філіппов – відомий меценат і тонкий поціновувач мистецтва, особливо театрального. Можливо, саме тому він частий учасник венеціанського карнавалу – найбільш театралізованого з усіх карнавалів світу.


Матвій Вайсберг

«У середині 80-х років я, як і багато моїх колег, продавав картини на Андріївському узвозі. Як правило, їх купували представники київської інтелігенції. А оскільки інтелігенція в СРСР жила досить скромно, то й ціни на роботи були невисокими...»


Другий «Родинний бал»

27 травня в LEO СLUB відбувся Другий «Родинний бал» – «Для тих, кого ми любимо», присвячений 200‑річчю великого польського композитора Фридерика Шопена.


Данська ніч

29 квітня Європейська Бізнес Асоціація провела чергову євровечірку «Данська ніч» у галереї «Людмила Березницька і партнери»


Фламандський затишок

18 травня в салоні Pavilion Flamant  відбулася презентація першого в Україні салону бельгійських меблів для архітекторів та дизайнерів столиці. На вечірці був присутній співвласник і творчий натхненник Flamant пан Гео Фламант.


MasterCard SELECTIVE

18 травня 2010 р. MasterCard представив унікальну преміальну програму MasterCard SELECTIVE.
MasterCard SELECTIVE – ціла колекція привілеїв, що об’єднує спеціальні пропозиції за напрямами: шопінг, подорожі, розваги, мода, wellness, здоров’я, гастрономія. Власники преміальних карток MasterCard отримують додаткові знижки, можливість узяти участь у спеціальних акціях і закритих евентах.


Дипломатичний раут

Традиційний дипломатичний раут у посольстві Республіки Куба став чи не найтеплішим, майже сімейним прийомом в історії Київського сигарного клубу.


Хеннессі в Україні

Моріс Рішар Хеннессі, власник ТМ Hennessy, представник легендарної коньячної династії, знову відвідав Україну.


Автомобіль майбутнього

Відбулася презентація автомобіля, який уперше представить Україну на Shell Eco-marathon (Шелл Еко-марафон) – щорічному міжнародному змаганні з енергоефективності.



 

red


Слово редактора

Знаєте, чим відрізняється фанатичний бізнесмен від просто бізнесмена? Моя особиста версія: фанатичний бізнесмен, навіть відпочиваючи, навіть лежачи на пляжі в спекотний літній день, роздивляється навсібіч у пошуках цікавих ділових ідей. Ну, приміром, під час плавання на власній яхті Середземномор’ям «непробивний» бізнесмен п’є коктейль на палубі й заодно гортає каталоги нерухомості за кордоном. Один із моїх знайомих саме в такий спосіб під час відпочинку придбав на Кіпрі віллу на території модного гольф-клубу. Придбав у кредит і здав в оренду тамтешній агенції з нерухомості. На старість матиме виплачену віллу, в якій можна жити чи отримувати з неї хоч і невеликий, зате стабільний прибуток…
Стійка до спокуси безтурботно відпочивати ділова людина вбачатиме простір для бізнес-фантазій і під час відпочинку в рідному Києві – наприклад, на святкуванні дня народження столиці, яке гучно прогриміло в новому грандіозному «Парку Київська Русь». Цей парк відкриває великі перспективи для інвесторів, тож, гуляючи реконструйованим стародавнім градом, можна заразом пригледіти собі місце для власного ресторану чи майданчик для проведення комерційного рок-фестивалю.
Ну а завітавши з дитиною до зоопарку, гіперактивний бізнесмен неодмінно зиркне бізнес-оком і на невинних звіряток. Приміром, шиншили, як уважають експерти, – це не тільки гарненькі створіння, що тішать око, а й приваблива інвестиція.
…Я особисто до фанатичних бізнес-леді не належу. І, лежачи на пляжі, читаю детективи. Однак інколи все ж піддаюся спокусі погортати яскраві каталоги закордонної нерухомості й порахувати в голові можливі плюси та мінуси такої інвестиції.
Гарного вам літа, панове!

 

 

Оксана Підсуха (Чижевська),
Головний редактор



Реклама