Угору! Дно пройдене

Засновник компанії «Кінто» Сергій Оксанич – одна з найвпливовіших фігур українського фондового ринку – переконаний, що дно кризи пройдене і зараз в Україні найкращий час для інвестицій.


Сергію Михайловичу, у численних інтерв’ю Ви неодноразово наголошували, що у власному менеджменті спираєтеся на інтуїцію. Отже, Ви не поділяєте думку більшості про те, що ця якість виключно жіноча?

Я впевнений, що в кожному чоловікові «сидить» жінка, а в кожній жінці – чоловік. Різниця між нами не така вже й суттєва, як більшість, про яку ви згадали, звикла думати. Інтуїція ніколи не здавалася мені виключно жіночою рисою. Скоріш за все, вона… позастатева. Тож і чоловіки, і жінки можуть ефективно нею користуватися. Власний психологічний стан потрібно оберігати від зайвих емоцій, щоб інтуїція розвивалася. 


Олексій Їжак:
Хронічна нереалізованість

У певному розумінні український авіапром постійно знаходиться у кризі, оскільки хронічно не реалізує свій потенціал. Разом із тим це дозволяє йому майже не помічати світову економічну кризу, попри експортну орієнтацію виробництва. Ба більше – у 2008-2009 рр. у цій галузі намітилися позитивні тенденції.


Юрій Воронюк:
Початок фінансової відлиги

Банки стали охочіше кредитувати малий і середній бізнес. Так, тільки за останні три місяці кількість фінансових установ, що видають для цієї клієнтської групи кредити на попов нення оборотних коштів під заставу нерухомості, зросла вдвічі. Але я не впевнений, що всі банки, які декларують готовність кредитувати, дійсно це роблять.


Огляд ринку ІСІ

Останній місяць був дуже вдалим для національного фондового ринку. Індекси Української біржі та ПФТС зросли на 29,5 та 32%  відповідно. І такий стрімкий підйом був характерний лише для вітчизняного ринку!


Telenor + Altimo = світова експансія

Telenor і Altimo готові до об’єднання активів незалежно від того, чи зможуть вони в подальшому зберегти двохмільйонну абонентську базу «Білайну» в об’єднаній компанії. Заради стратегічної мети – підкорення зростаючих ринків країн Європи, Азії та Африки партнери коригують структуру власності та управління, відмовляються від взаємних претензій.


Ритейл потребує міцної валюти

Роздрібна торгівля активно пристосовується до кризи. Зазнаючи збитків, ритейлери розвивають рrivate label, оптимізують витрати і переформатовують товарний перелік. Проте всі їхні зусилля можуть виявитися марними, якщо гривня продовжуватиме девальвувати.


Народження в кризу

Як почати ефективно заробляти під час кризи, пом’якшити ризики та уникнути помилок, як підтримати новий бізнес у період інтенсивного зростання? Правильна відповідь на ці запитання підвищує шанси керівника отримати перевагу навіть над бувалими гравцями вже на старті.


Максим Агєєв.
De Novo: все cпочатку

День народження компанії De Novo і «офіційне» оголошення про настання кризи в Україні відбулися майже одночасно. Про те, як створити унікальний продукт, успішно його продавати на ринку, що падає, і в перші ж місяці виділитися серед конкурентів, розповів Максим Агєєв, генеральний директор De Novo.


Христина Попадюк:
Встигнути за два тижні

Як в умовах кризи за два тижні до відкриття готелю сформувати штат працівників, залучити базових клієнтів та запустити решту бізнес-процесів? Відповідь на це запитання має Христина Попадюк, генеральний менеджер Citadel Inn Hotel&Resort у Львові.


Юрій Назарук, Андрій Худо,
Дмитро Герасимов:
Холдинг емоцій

Дружня компанія молодих львів`ян за два роки відкрила 12 ресторанів та зробила їх високорентабельними, повністю уникнувши витрат на рекламу. Як їм це вдалося?


Де взяти гроші?

У кошторисі дореволюційного Києва грошей на муніципальні проекти традиційно бракувало. Проте тодішні чиновники неодмінно знаходили їх, вдаючись до абсолютно законних, суто капіталістичних схем.


Олексій Нагорний.
Автомобільний гурман

Нереалізовані дитячі мрії спонукали бізнесмена Олексія Нагорного зібрати унікальну колекцію радянських автомобілів, кожен експонат якої допомагає власникові краще зрозуміти історію та самого себе.


Олександр Кардаков.
Антикризова риболовля

Я часто ділюся з колегами знаннями про ведення бізнесу. А тепер вирішив розповісти про секрети правильної організації дозвілля: як за один тиждень відпочити «по-дорослому».


Петро Бевза.
Побачити квітку

Петро Бевза слушно вважає себе послідовним художником. І живопис, і сам світогляд цієї людини – від землі.


Електронна комерція

16 жовтня 2009 року в Києві, у готелі Hyatt Regency Kyiv відбулася конференція Amadeus CESE Roadshow’09, на якій зібралися представники більш ніж 70 провідних туристичних агентств України. Організатором конференції стала компанія «Амадеус Україна» спільно з представниками центрального офісу Amadeus IT Group, світового лідера в галузі інформаційних рішень для індустрії туризму та авіаперевезень.


Прем’єра нового
Porsche Panamera в Україні

12 вересня 2009 року відбулася довгоочікувана презентація Porsche Panamera в Україні!



1-2


Слово редактора

 

На перший погляд відкриття нового бізнесу в період кризи здається божевільною ідеєю. Тут загартовані «зубри» з ім’ям та досвідом один за одним сходять із дистанції або ж принишкло чекають на ознаки пожвавлення бізнес-клімату. Що ж говорити про молодих «бійців»?! На що вони розраховують? Невже і справді вважають, що мають шанс потіснити «втомлених» кризою конкурентів?
Цікаво, але історія знає випадки, коли майбутні надуспішні компанії стартували саме під час обвалу біржових індексів. Наприклад, Білл Хьюлетт та Дейв Паккард відкрили свій офіс у власному гаражі під час Великої депресії в 30-і. Вкладений спільний капітал сягав 538 дол. США, велику частину з якого становила вартість старого свердлильного верстата. «Працюй швидко, будь готовий до дії, працюй як ніколи! Роби свій внесок у спільну справу щодня! Не залишай Гаража, доки не досягнеш результату!» – ці гасла періоду старт-апу і сьогодні залишаються принципами роботи компанії Hewlett Packard, річний оборот якої перевищує 100 млрд дол.
Під час рецесії відкрився і перший готель Hyatt, і компанія FedEx… Гадаю, що не сильно погрішу проти істини, коли скажу, що майже всі вітчизняні бізнеси відкривалися в період кризи, адже українська економіка постійно перебуває у стані потрясінь та нестабільності.
Тож схоже, що криза – це не найгірший і не найкращий час для відкриття власного бізнесу. Успіх старт-апу залежить від того, чи зможе нова компанія знайти свою унікальну нішу і запропонувати потрібний товар або послугу саме сьогодні. Про це ми поговорили з генеральним директором молодої компанії De Novo Максимом Агєєвим та генеральним менеджером нового Citadel Inn Hotel&Resort у Львові Христиною Попадюк. А про те, чи зможуть молоді компанії залучити інвестиції, ми запитали в Сергія Оксанича, президента компанії «Кінто».
Однак я певна, що в цьому номері не тільки «новачки» знайдуть інтелектуальну поживу та ідеї для власного бізнесу. Як завжди, ми намагалися якомога різноманітніше представити сучасний український діловий світ.
Цікавого вам читання!

 

Оксана Підсуха (Чижевська),
Головний редактор



Реклама