Богдан Батрух. Продавець кіна

Часом виникає потреба у ретроспективному погляді на власне життя та власний бізнес – «перемотати плівку». Або, як говорить Богдан Батрух, власник мережі «Кінопалац», «оцінити життя з кінця». Цей принцип дозволив підприємцю побудувати дистриб’юторську компанію, яка займає майже половину українського ринку кінопрокатної продукції. За наших часів кіно виконує таку саму роль, як публічні ігри за часів античності, театр чи опера – за часів XVII –XVIII ст. Для доби Відродження то були островки, на яких концентрувалася енергія творчих сил, ресурсів, і все це разом узяте притягувало публіку. Взагалі, ресурси завжди притягують таланти. Таланти продукують твори, а твори притягують ресурси. Кіно має надзвичайний вплив на людей. Зараз більше ніде не можна побачити одночасно таку кількість людей, що плачуть, як у кінозалі. Бо коли людина плаче, це означає, що вона переживає якісь надзвичайно інтимні почуття. І так буде доти, доки не з’явиться нова форма мистецтва.


Мирослав Попович. Портрет української буржуазії

Зараз, у час кризи, дивлячись на розгублені обличчя наших бізнесменів, з яких ще зовсім нещодавно не сходила безтурботність, запитуєш себе: «А чи був хлопчик»? Чи був у нашій країні бізнес-клас як масове соціально-економічне явище? І якщо він є, які шляхи чекають на нього в майбутньому?


Формула застою ринку пального

Сьогодні темпи зростання оптових цін в Україні випереджають темпи подорожчання палива на світових ринках. За останній місяць оптова вартість низькооктанового бензину (А-76) зросла на 51%, високооктанового бензину (А-92–98) – на 25–28%, дизелю – на 11%. На кордоні України ціна піднялася на 11–19%.


«Дитячий» бізнес: дорого, але стабільно

У перші 15 років свого життя людина потребує значно більшої кількості речей, ніж у дорослому віці. Інтенсивний розвиток дитини вимагає більше одягу і взуття, предметів першої необхідності, іграшок, а також далеко не безкоштовного медичного і навчального супроводу. На цьому й будують свої розрахунки гравці ринку дитячих товарів і послуг.


Владислав Бурда.
Я тримаю у фокусі третину сторіччя

Головною відмінністю дитячого ритейлу від суто дорослого є те, що товар і обстановка в магазині повинні знайти відгук як у дитини, так і в дорослої людини. Це досить складно, оскільки, крім того, що дорослі й діти оцінюють продукт по-різному, є відмінності і в сприйнятті інтер’єру магазину.


Євген Деменок.
До моїх кафе приходять за настроєм!

Дитячий бізнес узагалі і дитячі кафе зокрема – це індивідуальний нішовий бізнес. Через низку нестандартних речей дитячі кафе вимагають набагато більших вкладень, ніж подібні заклади для дорослих, і, крім того, мають у 2–2,5 рази більший термін окупності.


Володимир Співаковський.
Нам платять не за косинуси

20 років тому всупереч запереченням друзів Володимир Співаковський організував першу в Україні приватну школу. Зараз планує реалізувати ще одіозніший проект. Про нюанси бізнесу в шкільній освіті, а також про подробиці нового проекту розповідає президент міжнародної корпорації «Гранд» Володимир Співаковський.


Сергій Завгороднюк. Борщ-мен

Лише п’ять років минуло з того часу, як Сергій Завгороднюк, подорожуючи Європою, вирішив створити в Україні власний овочевий бренд. Сьогодні його компанія «Агрохолдинг» є лідером з продажу овочів у країні. Її щоденний обсяг реалізації продукції становить близько 50 тонн.


Туристичний бізнес:
Є криза – є можливості

Багато експертів передрікали туристичному бізнесу чи не найбільших втрат, одначе навіть сьогоднішнє падіння попиту в керівництва компаній не викликає великого занепокоєння. Ба більше, саме зараз час удосконалити свій продукт. Словом, є криза – є можливості.


Марина Кавецька.
Манікюр «на бігу»

Нещодавно у столичних торгових центрах поряд із магазинами та кафе розташувалися «бари нігтів». Це новий для наших теренів формат надання послуг манікюру. Піонерка цієї справи в Україні – тендітна Марина Кавецька, генеральний директор компанії «ЕКСПРЕС-МАНІКЮР», розповіла, як квапилася із запровадженням свого бізнесу.


Дореволюційний брендинг

На початку ХХ століття ціла низка українських розкручених брендів користувалася особливою популярністю серед місцевих споживачів. Причому, як правило, не за рахунок наполегливої реклами на кшталт «якщо кетчуп – то…», а завдяки реальним та незаперечним перевагам, у яких вдалося переконати споживача.


Ірина Філенко. Бізнес-леді люблять гнідих

Верхова їзда – прекрасний відпочинок, спосіб відволіктися від офісної метушні, можливість залишитися наодинці зі своїми думками і поспілкуватися з прекрасною благородною твариною.  Секрет і значення дружби між людиною та конем уже кілька років відкриває для себе молода київська бізнес-леді Ірина Філенко.


Емзарій Кікнавелідзе. Одеський лірик

Як не складно здогадатися, Емзарій Кікнавелідзе народився у Грузії. Але вже багато років мешкає і працює в Україні.

Його другим домом стала Одеса. А 1996 року, коли у Грузії була дуже складна політична ситуація, ми вирішили залишитися в Україні», – говорить художник.


Віктор Карпінський. Країна гордих персів

Колишній американський президент Джордж Буш дав  Ірану, м’яко кажучи, недоброзичливу назву – вісь зла. Віктор Карпінський, віце-президент компанії Softline, відвідавши цю країну, залишився надзвичайно задоволеним і ніякого зла у ній не знайшов. Про свої враження від Ірану він розповів Business Class Magazine.


Бал на честь Києва

Програма цьогорічних святкувань дня Києва «Київ крізь віки» відрізнялася від усіх попередніх. Благодійний фонд «Мистецька скарбниця» відтворив на Хрещатику історичне містечко з анімаційними зонами кварталів: Трипільської культури, Лицарського кварталу, Гетьманського, Кварталу Ремісників та Дитячого квартальчику.


Другий міжнародний турнір із гольфу

24 червня 2009 року відбувся другий міжнародний турнір із гольфу на призи організатора турніру – Київського сигарного клубу. Це закрита організація, членами якої є виключно чоловіки. Турнір відбувався на території гольф-клубу Golf Stream – найбільшого гольф-клубу України, що розташований на території 400 га під Києвом.



Слово редактора

 

redaktor

 

Чому улюбленою іграшкою всіх дітей світу є плюшеве ведмежатко?
Над цим питанням хай міркують психологи, а тим часом виробники та бізнесмени масово виробляють і надзвичайно успішно продають цю іграшку. Протягом 100 років від дня народження ведмедика було створено і продано безліч його варіантів. До того ж на ведмедикові роблять бізнес не тільки фабрики та магазини. Аукціон Christie періодично проводить торги, де виставляє й продає дорогі екземпляри ведмедиків, найдорожчий з яких було реалізовано за 90 000 доларів. У різних країнах світу відкрито понад 20 музеїв іграшки. Про ведмедика створено багато популярних мультфільмів. Активно продається одяг із зображеннями того ж таки плюшевого ведмежатка.


…Цей приклад доводить, що дитячі вподобання, бажання та потреби можуть бути підвалинами успішного і, що важливо, стабільного бізнесу. Адже на дітях дорослі не заощаджуватимуть навіть у часи жорстоких економічних криз.


Про особливості бізнесу в галузі товарів та послуг для дітей у цьому номері журналу Busines Class Magazine розповіли засновник і президент концерну «Європродукт» Владислав Бурда, президент міжнародної корпорації «Гранд» Володимир Співаковський та засновник групи компаній «Дім казки» Євген Деменок.

А головним героєм номера став представник не менш стабільного бізнесу, що демонструє своє зростання навіть в умовах кризи, – власник мережі кінотеатрів «Кінопалац» та компанії B&H Film Distribution Богдан Батрух.
Додам ще одну рису, яка єднає усіх героїв липневого випуску. Красивий і потрібний маленьким та великим споживачам бізнес приносить їм не лише матеріальне, але й моральне задоволення!
Успіхів вам та задоволення від вашого бізнесу!

 

Оксана Підсуха (Чижевська),
Головний редактор


Реклама