Андрій Астапов.
Дефолт - це завжди суперечки

Андрію Астапову знадобилося лише 7 років, щоби створити міжнародну юридичну компанію, яка сьогодні успішно конкурує з провідними українськими та європейськими юридичними агенціями. Під час кризи він має ще більше роботи, ніж раніше, і будує нові амбітні плани.


Про те, як  перемагати в конкуренції  юридичних мізків та вигравати міжнародні комерційні арбітражі, пан Астапов розповів в інтерв’ю журналу Business Class Magazine.

 

"Наша головна перевага в тому, що ми прекрасно знаємо і розуміємо реалії пострадянського бізнесу. При цьому ми також гарно обізнані в правових реаліях західного бізнесу, бо отримали там освіту і маємо досвід."


Василь Юрчишин. Девальвація гривні – природний процес у сьогоднішніх умовах

Сучасна фінансова ситуація в Україні спровокувала низку оптимістичних заяв і декларацій про довгострокове зміцнення української валюти. Однак, на мій погляд, це не зовсім коректний висновок.


Валерій Приходько. Влітку депресія в металургії посилиться

Зафіксовані в листопаді минулого року обсяги падіння металургійного виробництва виявилися максимальними з часів Другої світової війни. Показники завантаження металургійних заводів знизилися на 50–60%, деякі підприємства взагалі призупинили діяльність.


Дмитро Ляпін. Малий та середній бізнес потребує цілісної політики

Незважаючи на досягнуті кількісні показники, сталість сектора малого бізнесу в Україні відносно слабка. Основна сьогоденна проблема розвитку підприємництва в Україні полягає у непослідовності та суперечливості чинної державної політики та наявності конфліктних та неузгоджених рішень.


Так чи ні, або Непопулярні управлінські рішення

Напевно, багато топ-менеджерів зараз ставлять собі питання: змінювати стратегію чи ні? Переходити на дешевшу продукцію чи розраховувати на те, що клієнти все-таки віддаватимуть перевагу якісному й дорогому? Чи звільняти співробітників, що служили вірою і правдою декілька років, посади яких сьогодні виявилися непотрібними? Від цих і подібних рішень багато в чому залежатиме, чи процвітатиме компанія через 2–3 роки чи піде з поля бою.


Станіслав Роніс. «Божевілля» Comfy

Відсутність страху перед змінами та вміння переконувати партнерів дозволило Станіславу Ронісу вирости від власника торгової полички в комісійному магазині до одного з власників найбільшої в Україні мережі супермаркетів. Про свій нестандартний шлях у бізнесі і вольові рішення у період поточної кризи розповідає член наглядової ради мережі супермаркетів побутової техніки Comfy Станіслав Роніс.


Селямі Гюнер. Аби не впасти, потрібно йти

Найчастіше непопулярні рішення ухвалюються в компаніях на стиках між етапами або в періоди глобальних потрясінь. Однак у практиці трапляються історії успішних компаній, які довгий час «трималися» і зміцнювалися тільки за рахунок характеру лідера. Про формування своєї компанії в умовах слабко розвиненого ринку, а також про протидію існуючій кризі розповідає президент приватного підприємства «Гюнсел» Селямі Гюнер.


Єжи Конік. Фабрика для сексуального задоволення

Єжи Конік швидко скористався нагодою створити у провінційному містечку Новояворівськ на Львівщині єдину фабрику з виробництва презервативів. А світова криза, через яку, мов гумові кульки, луснули гіганти промисловості, несподівано «роздула» виробництво на ТзОВ «Фабриці латексних виробів «Перфект».


Оптимізм українського фермерства

Із приходом кризи і до того проблемний аграрний сектор української економіки стикнувся з новими викликами. Перш за все, це брак обігових коштів, катастрофічне падіння попиту і, як наслідок, ціни на продукцію. Проте навіть за таких умов сільське господарство залишається привабливим для інвесторів.


Рибний день

Багато хто в юнацькі роки захоплюється акваріумістикою. Але не кожний, як Любомир Гайдамака, зробив із такого дитячого захоплення стабільний бізнес. Восьмий день народження для Любомира визначив усе його подальше життя, того дня відкрився новий світ водних істот.


Голосніше за конкурента

Роль реклами як рушійної сили торгівлі розуміли ще стародавні купці, які на ринках наймали спеціальних крикунів, аби ті закликали покупців. За дореволюційної капіталістичної доби київські підприємці винаходили більш досконалі способи залучення споживача: друкували оголошення догори дриґом, пропускали «500 000 вольтів електрики» через жіноче тіло, вдавалися до недоброякісної конкуренції.


Олексій Гачковський. Безтурботний вершник

Ревіння мотора було чути здалеку. Відомий київський бізнесмен Олексій Гачковський у шкіряних штанях та куртці на виблискуючому кульгавому мотоциклі підкотив до власного бару Route 66. Назва легендарної американської дороги – пароль, пропуск у світ, у якому солідні чоловіки в костюмах, забувши про чини, почесті й депутатські значки,  раптом перетворюються на пустотливих хуліганських хлопчиськ.


Андрій Блудов. До «Луна-парку» транзитом

У дитинстві Андрій малював динозаврів та доісторичних амфібій. Не таких жахливих, якими їх зазвичай показують у пригодницьких фільмах, а дружелюбних. Зараз морських чудовиськ на полотнах Андрія немає. «Я створюю багатовимірні об’єкти. Передусім це  подорожі», – говорить він.


Мадагаскар-3

Уперше ідея поїхати до Магадаскару промайнула в моїй голові ще  минулого року, коли я з п’ятирічною донькою дивився одноіменний мультик. Я подумав: ну чим я гірший від пінгвінів, що втікають з нью-йоркського зоопарку і випадково потрапляють на цей фантастичний зелений острів?!  Я теж мрію хоч ненадовго втекти з київського офісу й забути про антикризову стратегію  та пробки в центрі столиці…



redaktor2


Слово редактора

 

Up or out – угору або геть, розвивайся або йди. Цей метод безкомпромісного відсіву гірших і мотивації кращих співробітників одним із перших упровадив екс-керівник компанії General Electric Джек Уелч. Він назвав цю систему «АВС», розділивши персонал на три категорії – категорію зірок, «робочих конячок» і кандидатів на звільнення. Уелч розіслав листа з цією програмою по всій компанії і розпочав небувалу чистку її рядів. За перші п’ять років кількість працівників General Electric скоротилася більше ніж на чверть…


Цей крок – одне з багатьох непопулярних рішень великого топ-менеджера, який за свою вимогливість та безкомпромісність 1984 року був удостоєний титулу «найсуворішого боса Америки». І разом з тим він був неймовірно популярним. Уелч увійшов в історію підприємництва як творець «корпоративного дива», руйнівник канонів, автор блискучих бізнес-ідей та їх рішучий упроваджувач…


…Сьогоднішній кризовий час ще активніше вимагає від нас неординарних бізнес-рішень. Часто непопулярних, які впливають на людські долі. Болісних або ризикованих. Однак саме від них залежить майбутня доля кожної компанії чи підприємства.


Про вольові рішення в бізнесі в цьому номері Business Class Magazine розповідають член наглядової ради мережі супермаркетів побутової техніки Comfy Станіслав Роніс та президент компанії з автобусних перевезень «Гюнсел» Селямі Гюнер. Героями номера також стали власники фермерських господарств із різних куточків України, перед якими стоять особливо серйозні і життєво важливі для країни виклики.
А головний герой номера – відомий український юрист Андрій Астапов, одним із доленосних рішень якого стало відкриття власної справи. Засновнику відомої тепер міжнародної компанії Astapov lawyers тоді було лише 23 роки…


Успішних вам вольових рішень!

 

Оксана Підсуха (Чижевська),
Головний редактор


Реклама