№ 1 Вересень/Жовтень 2007


Сергій Григорович.
З піонерів – у мільйонери

Іду по довгому коридору. На одній з дверей табличка: «Серверна. Introduction to quick sex.»  Гм-м-м...  «Прелюдія до швидкого сексу», значить...  На іншій – знак в стилі соцреалізму «Работать здесь». За скляними переборками хлопці, на вигляд років  16 – 17,  безтурботно клацають на комп’ютерах.  За їхніми спинами пластикова дошка, розграфлена на колонки і з текстами, що схожі на якусь нісенітницю.

Далі по коридору спостерігаю запеклу гру в пінг-понг. Навпроти – тренажерна зала… Із дверей із непоказною табличкою «Директор» на  роликах вирулює симпатичний хлопець…  Ага… Ось і наш герой…  Прямо по курсу – Сергій Григорович. 29-річний український мультимільйонер. Власник української компанії GSC Game World. Автор світових бестселерів – комп’ютерних ігор «Козаки» та «Сталкер»...


Віталій Ворожбит.
Ми знайшли свій «блакитний океан»

Незважаючи на свій все ще «комсомольський вік» ‑ 37 років, Віталій Ворожбит може вважатися одним із ветеранів українських телекомунікацій. За 10 років діяльності в цій галузі Віталій немало посприяв «мобілізації» українців і повноцінному входженню наших громадян до світової павутини Інтернет.


Вибори по-київськи: як це було колись

Парламентські вибори та вибори в місцеві ради України 2006 року отримали досить схвальну оцінку міжнародних спостерігачів і дали надію на поступальний рух держави в напрямку демократії. Проте давно забутий той факт, що ще в дореволюційні часи відбувався виборчий процес подібного характеру, коли загальний політичний устрій держави аж ніяк не можна було назвати демократичним.


Ностальгія за «детройтським бароко»

Для Сполучених Штатів 1950-і виявилися роками небувалого розквіту й достатку. Середні американці вперше за історію країни перетворилися на заможний клас і потребували зовнішніх ознак, які б демонстрували їхній добробут. Чи варто дивуватися, що на батьківщині масового автомобілебудування головною такою ознакою став автомобіль?


Станіслав Мороз. Зачарований красою світу

У цьому номері «Об’єктив» представляє творчість відомого українського фотохудожника Стаса Мороза. Усі роботи Стаса відрізняє жвавий інтерес митця до навколишнього світу в різних його проявах. У коло зацікавлень автора входить, крім підводної та пейзажної зйомки, також і робота в сфері реклами, тому як фотохудожник Стас Мороз співпрацює з багатьма провідними компаніями та торговими марками в Україні та за її межами.


ManSound. У джазі тільки чоловіки

У двадцяті роки минулого століття музика колишніх рабів, волоцюг і маргіналів раптово стала наймоднішим музичним напрямком на континенті. У різний час джаз асоціювався і з бунтівним протестом, і з витонченим задоволенням. У радянські часи джаз шпетили за ніби-то буржуазне походження, а всіх джазменів зараховували до когорти зрадників соціалістичної вітчизни.


Безмежний простір Темо Свірелі

Знаменитий Сальвадор Далі колись сказав, що спочатку художник повинен навчитися малювати як Рафаель і Вермеєр, а вже тоді він має повне право експериментувати як йому заманеться. А давні китайські майстри пензля стверджували, що маляр передовсім має досконало вивчити всі наявні стилі живопису, аби потім вийти за їхні межі, створивши свій власний стиль.


Марсіанські ландшафти Америки

Хто сказав, що Сполучені Штати є втіленням ідеї людства про цивілізацію та урбанізацію? Може, так би воно і було, якби не деякі американські ландшафти, які з давніх-давен зберегли свою неймовірну та по-справжньому приголомшливу красу. Взяти хоча б той самий американський Південний Захід, краєвиди якого можна сміливо назвати марсіанськими. І це не обов’язково мають бути такі пам’ятки як Великий Каньйон чи Долина Монументів.


Династія Терещенків.
Прагненням до суспільних користей

«Прагненням до суспільних користей» – девіз дворянської родини Терещенків. І напис цей – на гербі, головними кольорами якого були блакитний та золотий. Імператор Олександр ІІ затвердив герб у 1875  році, але у потомствене дворянство Російської імперії Артемій Якович Терещенко був зведений раніше, указом від 12 березня 1870 року.



1-2


Слово редактора

 

16-річний український підліток, мешканець  київського житлового масиву Оболонь, син працівника заводу,  на початку перебудови відкрив свою компанію... Через кілька років в його комп’ютерну гру «Козаки» грала вся Європа. А хлопчик, заробивши свій перший мільйон (і не останній), продовжує жити на Оболоні, їздить по офісу на роликах і вигадує нові ідеї для нових ігор...

 

Ні, це не витвір фантазії якогось сценариста. Це один із наших співвітчизників,  29-річний Сергій Григорович, справжній український «бізнес-вундеркінд», який отримав світове визнання та досягнув фінансового успіху винятково завдяки своїй неординарній особистості, власному розуму і хисту до бізнесу...

 

... Ми будемо писати про таких  і для таких  людей…   Про амбітних підприємців, орієнтованих на успіх. Тих, хто створює нову продукцію і пропонує робочі місця... Хто не боїться ризикувати, вміє працювати  по 25 годин на добу і прагне бачити результат своєї праці...  Ми будемо писати про вас, шановні добродії...

 

Ми хочемо дізнатись більше про  співвітчизників, які в своєму «минулому житті» зовсім не збирались «орудувати мільйонами», вчилися на інженерів чи, може, музикантів, але круто змінили своє життя і досягли успіху в бізнесі. Прагнемо «відкрити» українських Біллів Гейтсів та Генрі Фордів і збагнути, в чому ж полягає секрет їхнього успіху. Нам цікаво, як «приживається» в Україні іноземний підприємець і які «паростки» пустив він на нашій землі... Ми розкажемо  про шляхетних українців минулих епох, за гроші яких були збудовані наші золотоглаві церкви та школи, в яких й до сьогодні вчаться наші діти...  Їхній приклад вартий поваги нащадків і наслідування новими поколіннями українських підприємців....

 

А ще ми нагадаємо, що за вікнами Вашого офісу вирує різнокольорове життя, в якому можна здійснити всі дитячі мрії – від стрибка з парашутом до придбання власного тропічного острова...  Що в київських залах ще, на щастя, можна почути прекрасну музику. А в галереях – відкрити нові імена талановитих українських художників...

 

Читайте, панове... Це ваш журнал...

 

Оксана Підсуха (Чижевська),
Головний редактор


Реклама