Оксана Караванська.
Я прагну відчувати українку

Чому першою жінкою нашого юбілейного видання ми обрали Оксану Караванську?

По-перше, Оксана – надзвичайно успішна у своїй справі. Її ім'я давно стало відомим дизайнерським брендом, без якого складно уявити сучасну українську  моду. По-друге, вона з породи «піонерів-першопроходців», що не пристосовуються до «віянь» часу і моди, а творять майбутнє власними зусиллями.  По-третє, в усьому, що робить дизайнерка, спостерігається патріотизм та український дух, вміння підкреслити національну самобутність, залишаючись при цьому абсолютно сучасною, навіть, «модерною» особистістю.
Ну, і нарешті, Оксана Караванська – неординарна і, водночас, природна і відкрита в спілкуванні людина, з якою цікаво говорити.


Свобода мандрувати світом

Чи доводилося вам ловити себе на дивному відчутті, що майже всі країни, які вже відвідали, промайнули, немов яскраві картинки у кадрах кінофільму? Що насправді Ви бажаєте подорожей, у яких змогли б відчути гострий смак пригод?

Дихати на повні груди п’янким повітрям мандрів: з легким запахом димку, свіжістю зелені, ароматом дивовижних квітів…


Фабрика ім. Карла Маркса.
Історія однієї традиції

Відвідуючи Київ у справах, їдучи до столиці провідати рідних або оглянути пам'ятки культури, наприкінці візиту обов’язково купуєте «Київський торт». Це – традиція. Традиція, що передається від дідів до своїх онуків уже більше ніж сто років.


Солодка герцогиня де Монпансьє

З дитинства всі добре пам’ятають солодкий смак цих прозорих маленьких цукерок, дещо схожих на шматочки льоду. У пригоді ставали й бляшанки з-під монпансьє: дівчатка зберігали в них намистинки, стрічки та усілякі «коштовності», хлопчаки – цвяхи, каміння та інші дуже важливі предмети.


Розкіш Довіля

Потрапивши в Довіль, швидко усвідомлюєш різницю між розкішшю аристократів та блиском нуворишів. Довіль не блищить. Він спокійно, з гідністю, розкошує. Образно кажучи, це місто нагадує комод багатої бабусі, виготовлений з дорогого дерева, ледь потьмянілого від часу. У його шухлядах зберігається дух старої французької аристократії, смак і аромат «скромної чарівності» заможних парижан.


Фотонатюрморти Лідії Шипіциної

Термін «натюрморт» виник у Франції в значенні «мертва природа». Та, дивлячись на роботи фотохудожниці із Санкт-Петербургу Лідії Шипіциної, нічого «мертвого» там не знайдеш. З кожної фотографії струменіє подих життєвої сили та стримане ствердження краси, яке можна відчути також при спогляданні робіт голландських майстрів живопису. У Нідерландах картини із зображенням предметів називали «stillleven», що можна перекласти як «тихе життя».


Юрій Логуш. Документально

Я збиралась написати історію професійного успіху відомого бізнесмена Юрія Логуша. Але під час розмови з ним усвідомила, наскільки дивовижно особиста доля та професійне зростання цієї людини переплетені з долею України, Європи, ба, навіть, Америки. Світова геополітика відбилась на біографії мого героя настільки цікаво, що врешті матеріал склався з «документальних кадрів» з життя Юрія Логуша в різні часи і в різних країнах.


Лисавета з роду Гулевичів

Галшка Гулевичівна відписала свою садибу з землями на Подолі для заснування монастиря, шпиталю та школи. З цього моменту і починається історія Києво‑Могилянської академії. І саме завдяки цьому вчинку її ім’я стоїть у пантеоні видатних українок минулого. Втім, поза цим визначальним для української освіти вчинком долею Галшки мало хто цікавиться. А дарма. Бо вона була не тільки відомою фундаторкою, а ще й жінкою з палкою вдачею.


Мистецтво у подарунок

Вирушаючи на пошуки коштовної кабінетної прикраси, неочікувано зіткнулась із безліччю питань. Як обрати класичну річ, яка в майбутньому не втратить свою актуальність, а ціна якої з роками тільки зростатиме? Як визначити, наскільки річ є ексклюзивною? І як, врешті решт, відрізнити підробку від мистецтва?


Лариса Денисенко. Не припиняти пошуки себе

Греки вважали красу невід’ємною частиною гармонійної людини. Інші критерії гармонійності – реалізація себе в професії, у творчості та в особистому житті. Це, щоправда, вже не за греками, а за сучасними уявленнями. Пошуки гармонії привели нас до Лариси Денисенко – талановитого юриста, ведучої програми «Документ», а також успішної української письменниці.


Кольорові симфонії Анатолія Криволапа

Коли трапляється художник, який звертається безпосередньо до глибинних проявів екзистенції, первісного відчуття сили кольорів та затамовано-потужних емоцій – це не може не змінити звичного сприйняття реальності. Після знайомства з добре відомим, але завжди новим художником Анатолієм Криволапом, багато хто з уважних глядачів починає навколишній світ «бачити розумом», а не просто очима.


Бізнес-клас про відпочинок

Який відпочинок запам’ятався найбільше?

 

 


Максим Немеш

Героєм рубрики цього номеру ми обрали Максима Немеша, тому що він:
- у свої 25 уже Генеральний менеджер;
- надає перевагу «керованій демократії»;
- вважає бізнес подібним до кулінарії.



redaktor2


Слово редактора

 

Рівно рік тому ми надрукували перше число видання Business Class Magazine. Цей рік минув для нас дуже швидко. Постійно перебуваючи в пошуку нових героїв та нових тем для журналу, ми й не помітили, як стали відомими. І що особливо важливо для нас – ІДЕЯ, з якою ми творили це видання, була підтримана і схвалена нашими читачами.

 

Ми надзвичайно вдячні усім героям журналу. Розказані вами історії успіху, ваші професійні та особистісні перемоги, що стали можливими завдяки неординарним здібностям, хисту до бізнесу та власному розуму, переконливо доводять: у нас, в українців, є все, аби бути успішними та заможними. «Ми не дурні і не бідні», в нас є воля, працездатність і здорові амбіції. В Україні всерйоз і надовго формується бізнес-клас, на який не соромно рівнятися молоді.

 

Ми вітаємо з нашим першим Днем народження всіх, хто був з нами цей рік! Ми запрошуємо до подальшої співпраці людей, які змогли реалізувати свої бізнес-ідеї та живуть активним і яскравим життям. Ми радо напишемо про тих підприємців, хто небайдужий до долі нашої країни і робить її кращою вже сьогодні.

 

Успіхів Вам! І до нових зустрічей.

 

Оксана Підсуха (Чижевська),
Головний редактор


Реклама