Архітектори майбутнього


Світ змінюється з кожним роком. Нові технології та соціальні зміни трансформують вигляд сучасного бізнесу швидше, ніж ми встигаємо це помічати. Дуже важко зробити прогноз, які метаморфози очікують на бізнес у майбутньому, але можна і варто про це поміркувати. Те, що сьогодні виглядає дивом, завтра може стати реальністю. Науково-дослідний інститут у Бельгії підрахував, що кількість інформації у світі подвоюється за 10 років. То як за такого шаленого ритму самі бізнесмени бачать сферу своєї діяльності та себе у ній через 10 років? Про що мріють? Як вибудовують власне майбутнє?

 

Ольга Заставна
Директор Британської Міжнародної школи

 

01-84До відповіді на питання, якою я бачу школу у майбутньому, я йшла ще від кінця 90-х років – початку своєї професійної бізнес-діяльності. Уважно перечитувала вітчизняних та зарубіжних класиків педагогічної науки, досліджувала й апробовувала, проектувала й мріяла...
Думаю, що Британська Міжнародна школа XXI століття – це містечко, таке собі «Школа-місто», в якому буде і школа, і дитячий садок. У закладі, крім нових загальноосвітньої та міжнародної навчальних програм, діти займатимуться спортом: футболом, волейболом, плаванням, гімнастикою, тенісом. Та найголовніше – школа матиме найновіше технічне оснащення та найсучасніші засоби навчання: комп’ютери, мультимедійні проектори, мультимедійні дошки тощо. Крім того, основним принципом роботи школи стане створення умов для розвитку індивідуальних здібностей, талантів школярів.
Важливим кроком на шляху розбудови і розвитку школи є забезпечення доступу учнів до європейського освітнього простору. Наша модель школи, яка функціо­нує в режимі повного дня, створює усі необхідні умови для отримання випускниками і Атестату про повну середню освіту українського державного зразка, і Міжнародних сертифікатів про середню освіту Кембриджського університету, а незабаром – і Диплому Міжнародного бакалаврату.
Серед найголовніших пріоритетів міжнародної школи майбутнього – навчитись жити разом, поглиблюючи свої знання про інших, їхню історію, культуру, традиції, мислення, створювати спільний освітній простір.

 

02-84Інна Лазебнікова
Генеральний директор КУА FIM Capital (Група компаній FIM)

 

Як кажуть у нас у компанії, гроші – це розумна істота, яка потребує зважених рішень. FIM Capital вважає, що таким рішенням є інвестиційні фонди для широкого кола населення. Цей сегмент представлений в Україні дуже слабко, тому люди майже нічого не знають про переваги таких фондів. Хотілося б, щоб у найближчі 10 років населення нашої країни навчилося розумно розпоряджатись і максимально ефективно використовувати потенціал власних заощаджень. У цьому їм допоможуть фонди розумного інвестування для населення, перший з яких FIM відкриє вже у червні.
А взагалі, думаю, що через 10–20 років НТП сягне такого рівня і з’явиться багато таких технологічних новинок, які дозволять вирішувати справи, не виходячи з офісу або з дому. Ділові зустрічі з представниками компаній з усього світу можна буде проводити в офісі, використовуючи відео­зв’язок, автоматичні перекладачі тощо. Кабінети будуть сучасними та максимально обладнаними для ефективних бізнес-процесів. Через 20 років ми не будемо витрачати стільки часу на пересування, світ стане ближчим, мобільнішим. І це збільшить швидкість вирішення бізнес-завдань.

 

Петро Барон
Голова Правління VAB Group

 

03-84Мені, безумовно, подобається та справа, якою я займаюся. Чи стане банківський бізнес справою всього мого життя? Сподіваюся, що так. Хоча швидше фінансова справа загалом, оскільки банківська сфера – тільки одна з її граней. Якщо ж говорити про найближчі 5–10 років, я бачу великі перспективи розвитку нашого бізнесу.
Банківська сфера з кожним днем кардинально змінюється. Банки відходять від надання тільки банківських послуг, розширюючи їх спектр за рахунок послуг суміжних ринків, перетворюються на певні фінансові центри. Ми завжди намагаємося першими вловлювати новітні тенденції: першими на ринку створили універсальну групу VAB Group, яка сьогодні пропонує послуги 9 фінансових компаній.
Серед наших пропозицій – не тільки повний спектр фінансових послуг, а й консалтинг. Наприклад, уже сьогодні – оскільки ми розуміємо нагальність кадрової проблеми та мотивації персоналу – наші спеціалісти пропонують клієнтам та партнерам розроблену нами систему додаткових пільг та компенсацій, яку отримуватимуть співробітники їхніх організацій. Це так звана матриця бенефітів, яка покликана створити оптимальні умови для залучення, втримання та мотивації співробітників.
Я можу говорити про безліч новацій та майбутні плани довго та із задоволенням… Як бачите, банківський бізнес постійно змінюється та зростає. Думаю, так буде і надалі.

 

04-84Олена Корбуш
Директор видавництва «Видавець Корбуш»


Я думаю, що у видавничому бізнесі через 10 років кардинальних змін не відбудеться. Сподіваюся, людей, що читають, буде більше, бо попит на інтелектуалів збільшується. Без книги не обійтися, хіба що популярна література та частина навчальної виходитиме на електронних носіях. Але статус колекційної книги, як твору мистецтва і предмета розкоші, неухильно ростиме, адже, як слушно помітив Джон Апдайк: «Читання – чуттєве задоволення, пов’язане з дотиком не менше, ніж з інтелектом».
Я впевнена, що незабаром книга стане не тільки об’єктом інвестування, але й сімейною (родовою) спадщиною, яку передають із покоління в покоління, разом з іншими художніми шедеврами. А мені, як видавцеві, є що запропонувати поціновувачам і бібліофілам уже сьогодні. Книги, випущені під брендом «Видавець Корбуш», є в бібліотеках Президентів України, Росії та США.
Звичайно ж, мрію, що через 10 років наше видавництво стане одним з найбільших і найвідоміших у колах шанувальників та любителів книги. Мені завжди, із самого дитинства, хотілося робити якісний і престижний продукт. Цьому я навчалася в московській Академії друку і, з Божого благословення, займатимуся цим і надалі.

 

 

Степан Романюк
Президент Міжнародного туристичного агентства «Україна-Русь»

 

Степан РоманюкДумаю, що туризм – це галузь, яка мусить розвиватися. Особливо в Україні, зважаючи на її вигідне географічне розташування та справді унікальну історико-культурну спадщину. Гадаю, що 10 років – це достатній термін для того, щоб туризм перетворився на потужну галузь економіки, а Україна стала справжньою туристичною державою.
Треба сказати, що багато чого у цьому процесі належить новому, підростаючому поколінню, яке, розвиваючи внутрішній туризм, має пишатися своєю історією та сьогоденням. Саме для цього моє туристичне агентство «Україна-Русь» впроваджує для молоді туристичні екскурсійні маршрути «Моя Батьківщина – Україна». Хочеться думати, що ми робимо гідну справу.
Взагалі, я в туризмі працюю вже 35 років. Свою першу подорож здійснив в однорічному віці, в товарному вагоні разом з худобою, коли нашу родину депортували із Холмщини (нині територія Польщі) в Херсонську область. Вдруге подорожував також в дитячому віці на арбі, запряженій коровами, коли батьки втікали від голоду в Західну Україну. Ця подорож тривала три місяці і була найдовшою у моєму житті. Після неї треба було вдруге навчатися ходити. Мабуть всі ці дитячі подорожі вплинули на вибір моєї майбутньої професії.
З 1992 року очолюю Міжнародне туристичне агентство «Україна-Русь», яке займається пріоритетними для держави внутрішнім і в’їзним туризмом. Віддавши значну частину життя справі становлення та розвитку українського туризму, я жодного разу про це не пожалкував. Працюватиму в цій сфері, скільки стане сил, і сподіваюся залишити по собі добрий, позитивний слід у туризмі.


_