Грудень 2012, №12(54)

Герої грудневого числа Business Class Magazine належать до різних поколінь. Іван Закревський сформувався ще в радянську епоху – отримав гідну технічну освіту, захистив дисертацію, займався наукою. Здається, що і у власний бізнес, глобальну міжнародну торговельну платформу all.biz, Закревський привніс ґрунтовність і «науковість», яка була притаманна технічній інтелігенції радянського часу. Дмитро Борисов, вочевидь, є «продуктом» сьогодення. Колишній рекламник і рантьє, а нині успішний ресторатор, він має швидку маркетингову свідомість і гламурну зовнішність. Десь  поміж ними - власниця архітектурної студії Ірина Біленчук, що міцно спирається на традицію, але добре орієнтується і в сучасних трендах.

 


Листопад 2012, №11(53)

Новий номер журналу Business Class Magazine присвячений питанням стилю – у бізнесі, мистецтві, власному іміджі .... Голова правління УкрСиббанку BNP француз Філіп Жоаньє 35 років пропрацював відповідальним з розвитку бізнесу однієї з провідних фінансових груп – BNP Paribas в різних країнах світу та розповів, чим французький бізнес-стиль відрізняється від українського. Сестри Ольга та Ірина Перепелиці створюють попит на послуги персонального стиліста, що є досить затребуними в Європі, але поки що не популяризовані в Україні. А нинішньому голові торгового дому S. T. Dupont Алану Креве вдалося відродити колишню славу бренду – короля аксесуарів шляхом повернення до його споконвічного стилю стриманої розкоші.


Вересень-жовтень 2012, №9-10(51-52)

У бізнесі – немов у морі: погода мінлива, і не знаєш, в який бік подує вітер. У світі бушує чергова хвиля кризи. Проте героям жовтневого номера журналу Business Class вдається не тільки залишатися на плаву в цей непростий час, але й досягати неабияких успіхів. Об'єднує їх одне: бажання виробляти і продавати тільки найкраще. Олександр Барсук з нуля створив текстильну імперію та продовжує дивувати клієнтів й конкурентів. Історія Олександра Серебряника, президента інформаційного холдингу «123», – яскравий приклад того, як перетворити несприятливі ситуації на вигідну можливість. А Олексій Александров поділився секретами, завдяки яким УкрСиббанку вдалось у період кризи 2008-2009 рр. збільшити кількість клієнтів private banking… Усі ці історії свідчать: навіть під час бурі бізнес-човен не втратить курс, якщо капітан має талант та хист до маневрів.


Липень-Серпень №7-8(49-50) 2012

Що  потужніша енергетика у людини, то більше шансів в неї на успіх. Особливо, якщо мова йде про успіх у бізнесі.
На сьогодні агрохолдинг «Авангард»  є другим у світі по виробництву яєць. Українські яйця «Авангард»  постачає в Азію, на Близький Схід та в інші куточки світу. Георгій Гівішвілі, член ради директорів «Авангарду» з суто грузинським запалом ставиться до справи і вважає, що це ще не межа можливостей «Авангарду». Марія Терехова створила 8 успішних бізнесів за 8 років. Чи не в потужній внутрішній енергетиці цієї тендітної дівчини секрет її неймовірно швидкого успіху?!  А гітарний майстер Олександр Момот, замовлення на інструменти якого розписані на півтора року наперед, взагалі вважає, що кожен «вдихає» в своє творіння власну душу. Хтось, як він, у маленьку гітару,  хтось  у великий завод чи скромну крамницю. І від того, якою є душа, багато в чому залежить доля справи.

Червень №6(48) 2012

Що найбільше вплинуло на формування Вашого характеру та ділових якостей? Це питання ми поставили перед Катериною Тимофєєвою, віце-президентом компанії Crystal Group Ukraine та відомим даймонд-експертом світового рівня, і отримали несподівану відповідь – характер Катерини загартувала радянська школа, яку вона люто ненавиділа.  Інша героїня цього номеру – очільниця компанії Террасофт Катерина Костерева – рано здобула практичний досвід маркетолога та отримала гарну технічну освіту в КПІ.  Цей мікс сформував її як фахівця і  привів до професійного успіху -  розробки першої вітчизняної програми CRM. А от на ділові якості Олександра Гаврилова, дизайнера взуття, вплинула його родина - дідусь швець та батько – майстер з пошиву взуття. Олександр успадкував любов до сімейної справи, тому й зараз, попри всі складності, продовжує родинну династію.


Травень 2012, №5(47)

Вітчизняний бізнес переживає непрості часи. Як подолати перешкоди та вистояти – саме про це розмірковують герої травневого журналу Business Class. Французький бізнесмен Жан Рош бачить майбутнє в екологічно чистих видах бізнесу. На «здоровий» попит робить ставку і підприємець Максим Богданович, який перший в Україні відкрив «живий бар». Коли ж стає надто скрутно, можливо, варто згадати досвід видатних підприємців минулого, приміром, барона Філіпа Ротшильда, який побудував успішну бізнес-імперію, подолавши страшні випробування долі: загибель коханої дружини в концтаборі, втрату капіталів та руйнування маєтків у Другій світовій війні. Тож успішного подолання труднощів вам, панове!

 


Квітень №4(46) 2012

Бізнесмену певною мірою треба бути трохи провидцем, аби передбачити розвиток ринку та попит. З іншого боку, прямуючи в майбутнє, важливо твердо спиратися на фундамент традицій. Тож саме цим двом темам – майбутньому та минулому – ми присвятили квітневий випуск. Головною персоною номеру став біржовий трейдер та фінансовий аналітик Костянтин Кондаков –  безперечно, герой нового типу, який розповів, як заробити на досить ризикованому валютному ринку. Про завтрашній день автомобільного ринку читайте «Що ви знаєте про авто майбутнього?» та «Чи є майбутнє у зелених авто?». А про вагомість традицій розмірковують цього разу голова наглядової ради «Київенерго» Іван Плачков та власник приватної реставраційно-палітурної майстерні «ІВЛ» Ігор Лиховодов.


Березень №3(45) 2012

У березневому номері ми шукали відповіді за запитання: "Чи залишились у країні іще козирі? І якщо так, то хто і як ними грає?" Виявилось, що шансів зірвати банк у нас чимало: по-перше, Україна має усе, аби нагодувати півсвіту, особливо зараз, під час продовольчої кризи. По-друге, наші підприємці навчилися заробляти на національних традиціях. Олексій Золотарьов створив високотехнологічне виробництво українського бренда наручних годинників швейцарської якості. Олександр Ваврик зробив прибутковим ресторан, де годує виключно давньоукраїнськими стравами, а троє друзів спромоглися вдягти футбольних фанів у наші вишиванки. Тож вдалої усім нам гри, панове!


Січень-Лютий №1-2(43-44) 2012

Шлях до істинного покликання в житті може виявитися непростим. Цю думку вкотре підтвердили життєві історії героїв першого у 2012 році випуску журналу Business Class Magazine. Так, наприклад, подружжя Закуркіних, інженер-електрик та музикант, знайшли себе у екзотичній справі – вирощуванні «метеликів на замовлення». Вчений-кібернетик Наталія Лімонова та диригент оркестру Сергій Вермінський заснували одну з найкращих не лише в Україні, але й за її межами компанію з виробництва дизайнерських дитячих меблів. А Вадим Скопіченко, засновник і власник компанії–лідера в сегменті швидких медичних тестів, тричі починав життя з чистого аркуша і тричі досягав професійного успіху. Тож «справа не в дорозі, яку ми обираємо; насправді те, що всередині нас, змушує нас вибирати дорогу», – як справедливо зауважив колись О. Генрі.


№12 Грудень 2011

Грудневий номер розповідає про перемоги, здобутки та виклики року, що минає. Партнери юридичної компанії LCF law Group Анна Огренчук і Артем Стоянов, засновник кількох IT-компаній Єгор Анчишкін, співвласник компанії «Європак» Сергій Новак та співзасновник компанії «Фіджо» Сергій Солодовник розповіли журналові про власний шлях до успіху. Голова правління ПАТ «Банк Форум» Вадим Березовник, генеральний директор De Novo Максим Агєєв, президент готельного оператора «Прем’єр Інтернешнл» Олег Болотов, директор «АВТО Інтернешнл» Олена Дуніна та директор компанії ARPA Real Estate Михайло Артюхов підсумували результати року в своїх компаніях та галузях. Основний висновок збігається: «здолає шлях той, хто йде».


№11 листопад 2011

Авіабудівна галузь традиційно є одним із флагманів української економіки. Утім, з огляду на її науко- і капіталоємність лише кілька приватних підприємств працюють на цьому ринку. З представником одного з них, засновником компанії «Аеропракт» Юрієм Яковлєвим, ми розмовляли про «продукт національної гордості» - надлегкі літаки. Темі вітчизняного виробництва також присвячена розмов а з Андрієм Анікевичем (компанія «Енергія води»), та Антоном Дрепіним (компанія «ЕСП»), що створює мережу сміттєсортувальних заводів. А про загальний стан української економіки в листопаді розповіли Business Class експерти Олександр Пасхавер та Олег Іванець.


№10 жовтень 2011


Провідна тема жовтневого номера журналу – пошук «єдиної і неповторної» бізнес-ідеї. Ідеї, яка вартує десятки і сотні тисяч доларів – і такі гроші за них готові платити, зокрема, леді-венчурний капіталіст – Вікторія Тігіпко. Ідеї на кшталт тих, за які "монстри" світової індустрії Oracle, Microsoft чи IBM виклали 1,5 мільйона доларів українському талановитому IT-шнику Владу Воскресенському, засновнику компанії InvisibleCRM. Крім того, не варто втрачати пильність: на успішні бізнес-ідеї та продукти повсякчас полюють «нові українські пірати». Тож як знайти та уберегти "ідеї на мільйон" – читайте у нашому журналі.


№ 8-9 серпень-вересень 2011


Не секрет, що українські дизайнери сьогодні залишились обабіч світової магістралі фешн індустрії. Чому так сталося і чи є перспективи у наших талановитих дизайнерів на міжнарожних ринках – про це ми розмовляли із Світланою Бевзою, власницею бренду Bevza, яка яскраво увірвалась в український світ моди, а сьогодні виходить на фешн-ринки Росії, Європи, Америки. Продовжують тему вартості та цінності краси і високого мистецтва голова ради директорів компанії INTECO holding, відомий меценат і колекціонер Дмитро Андрієвський та директор Київського національного музею російського мистецтва, реставратор, експерт і художник Юрій Вакуленко.


№7 липень 2011

На початку травня нинішнього року головою правління ПАТ «Банк Форум» призначено 38-річного Вадима Березовика, який до цього обіймав посаду члена правління з ризиків. Експерти твердять про невипадковість такого призначення, вказуючи на досвід роботи банкіра в різноманітних сферах банківської діяльності, насамперед у корпоративному бізнесі та ризик-менеджменті. Професійні якості топ-менеджера сумістилися із головними завданнями, які ставить перед банком сьогодні його основний акціонер, німецький Commerzbank – амбітне нарощування портфеля корпоративних кредитів і водночас активна робота щодо розчищення балансу. Це і стало центральними темами нашої розмови з Вадимом Березовиком.

№ 6 Червень 2011

Червневий номер Business Class досліджує, на наш погляд, цікаву та несподівану паралель: мистецтво як бізнес-проект та бізнес-проект як мистецтво. Центральна персона випуску – успішна художниця, авторка грандіозних мистецьких проектів Оксана Мась, яка цього року представила Україну на Венеційській бієнале. Також пропонуємо історії про мистецтво виховання новонароджених бізнес-ідей від клубу приватних інвесторів; про дизайнерський хист бізнесмена Олександра Бо-Гі, хобі якого – життя; про творчі пошуки «стану внутрішньої благодаті і світла» художника Петра Бевзи...

Можливо, бізнес і мистецтво, якщо і не близнюки-брати, то вже ж таки рідня?


№ 5 Травень 2011

Фондовий ринок – один з найефективніших інструментів примноження капіталу в розвинених країнах. Щодо України – маємо лише поодинокі «ластівки» вдалого розміщення акцій окремих компаній. Як підвищити ефективність вітчизняного фондового ринку ми запитали у директора з інвестицій інвестгрупи «Арт-Капітал» Володимира Бичника.

А от ринок українського ритейлу, особливо продуктового, – навпаки – демонструє зростання і першим почав впевнено долати кризу. Втім, не варто забувати, що «не хлібом єдиним»: успішний бізнес, насамперед, базується на пристрасті та мрії. Цю істину доводять зовсім різні історії та долі героїв нашого журналу: колекціонера Миколи Білоусова, власника корабля «Святий Андрій» Олександра Ктиторчука та мільярдера-екстремала Річарда Бренсона.


№ 4 Квітень 2011

 

Представники IT-бізнесу в Україні відрізняються від інших ділових людей. Напевне, вони володіють певними бізнес-секретами приборкання часу та ідей. "Щоб залишатися в "в дамках", необхідно мати дуже гнучкий розум і високу швидкість ухвалення правильних рішень. Адже це бізнес на граничній, виснажливій швидкості", – вважає голова ради директорів корпорації "Навігатор" Георгій Чернявський – "батько" одного з найуспішніших українських комп'ютерів.

З іншого боку, аби витримати виснажливий темп, треба мати вагому "точку опори". Для Костянтина Олійника, власника комплексу "Мамаєва Слобода", нею стала генетична пам'ять українця.

Про правила екстремального балансування "на межі" у бізнес-просторі – читайте у квітневому журналі BusinessClass Magazine.

 


№ 3 Березень 2011


Cерб Мілан Паєвич створив в Україні успішну компанію в галузі будівництва та проектного менеджменту. Однак останнім часом він все більше часу приділяє Сигарному клубу та грі в гольф. Тим часом Олександр Немінський, директор event-компанії «Скажена котяка», відправляє своїх клієнтів - бізнесменів у бомж-тур. За кілька сотень доларів бізнесмен може відчути всі «принади» вуличного життя.


Про це та багато іншого - в березневому номері Business Class Magazine


№ 1-2 Січень-Лютий 2011

«Економіка розвивається завдяки мрійникам, творцям радикальних ідей», – говорить головний герой цього номера досвідчений бізнесмен Юрій Логуш. Стовідсотково погоджуючись із ним, додам: усе, що робить наше життя цивілізованим та комфортним, створено неймовірним проривом людського розуму за межі усталених норм.

Тож не будьмо консерваторами! Давайте мріяти і творити ідеї!

 

 


№12 Грудень 2010

Цей передноворічний номер виявився особливим. У ньому домінують жінки –бізнес-пані, красуні та розумниці.

Історія професійного зростання відомого адвоката і власниці юридичної компанії Ірини Назарової мене особисто приголомшила й емоційно зачепила. Програвши першу в житті справу із захисту власного батька, жінка не зламалась і не зупинилась, а, за її ж словами, «у труднощах побачила можливості». Поринувши з головою в такий складний і не надто жіночий бізнес, сьогодні Ірина поєднує адвокатську практику з управлінням власною компанією та вихованням двох синів-близнюків.


№11 Листопад 2010

Поділюся історією: коли зародився проект журналу про українських бізнесменів та ідеї для бізнесу, мене найбільше лякало те, чи зможемо ми з номера в номер знаходити захопливі історії та яскравих персонажів. Ніхто до нас цього не робив, тож ніхто й не знав, чи є вони в Україні і скільки їх – підприємців із нестандартним мисленням, які втілюють цікаві та інноваційні бізнес-ідеї. Найприємнішим відкриттям для нас, як, гадаю, і для всієї ділової України, стало те, що люди з успішними й оригінальними бізнес-проектами в нас є, і, попри поганий бізнес-клімат у країні, їх стає дедалі більше…


№10 Жовтень 2010

Виноробство – це довгострокова й складна інвестиція. Кілька років потрібно лише на те, щоби виростити молоду лозу, яка почне приносити плоди.

А загалом оборот капіталу в цій сфері може відбутися лише протягом 10‑20 років! Нажаль, не багато  вітчизняних бізнесменіві міркують такими тривалими категоріями!

А от  інший приклад – книговидавництво. Головний герой цього номера – редактор та власник видавництва «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА»

Іван Малкович подеколи витрачає два роки на підготовку однієї книги. ДВА РОКИ копіткої щоденної праці над книгою, яка, можливо, і не стане бестселером…


№8-9 Серпень-Вересень 2010

Анатолій Тельбух в кризу збільшив продажі шкільних меблів власного виробництва вдвічі. Як це йому вдалося? Дар’я Фардєєва, що виробляє одноразову продукцію для готелів, намагається конкурувати не лише з дешевими китайськими, але й з дорогими європейськими товарами. За рахунок чого? Український ринок органічних продуктів харчування щорічно збільшується вдвічі і вважається одним із найперспективніших напрямків для інвестицій. Чому? Ігор Тунік та Вадим Поляков, власники BPT-group, за останній рік залучили в Україну 18 700 млн зарубіжних інвестицій і знають як підвищити вартість підприємства перед продажем. Що це за секрети?


№7(25) Липень 2010

Перед виходом на пенсію Валентин Паньковський створив компанію, яка невдовзі стала найбільшим українським експортером меду.

Викладачка іноземних мов Ірина Тарасевич круто змінила своє життя і почала виробляти… аптекарське мило.

Богдан Кульчицький, американець українського походження, свого часу зважився на переїзд на батьківщину предків і вже 13 років очолює тут компанію Вінер Імпортс Україна.
Про круті віражі йдеться і в темі номера, що присвячена ринку української приватної ділової авіації.


№6 (24) Червень 2010

Радислав Гандапас, один із найвідоміших бізнес-тренерів СНД, упевнений, що людину роблять харизматичною правильна мета і грамотно складений план її досягнення.

Бізнесмен Володимир Янченко неподалік від столиці зводить копію давньоруського Києва.

Інвестиції в закордонну нерухомість найближчим часом не забезпечать великих відсотків при перепродажу та здачі в оренду. Але саме зараз найкращий час для придбання нерухомого майна за кордоном. Тема номера – інвестиції за кордоном.

Щомісячне зростання продажів на 200%? Олег Науменко, співзасновник компанії PocketBook Global, менш ніж за рік збільшив продажі електронних книг PocketBook у 50 разів.


№5(23) Травень 2010

Частка компанії Acme на українському ринку становить 25%, в Азії – 50%.

Київська підприємниця Ольга Лисенко виготовляє дитячі іграшки «некитайської» якості за «китайськими цінами».

Донецький підприємець Вадим Гефтер залучає до власних ресторанів все більше і більше клієнтів.

Завдяки чому бізнес-ідеї перетворюються на успішні бізнес-проекти? До вашої уваги – три яскравих бізнес-рішення в травневому номері журналу.

А також матеріали на тему «Внутрішній туризм».


№4(22) Квітень 2010

Під впливом кризи значно скоротилися обсяги експорту металургійної, хімічної продукції і мінералів.

Чим замістити ці втрати? Чи можливо змінити структуру українського експорту? 

Михаїл  Воронін, президент концерну "Воронін", вважає, що українська текстильна галузь має потенціал, але саме зараз її експортні можливості слабкі.

В той же час Олег Свинарчук, президент корпорації "Богдан" певен, що за правильного підходу прибутки від експорту продукції транспортного машинобудування зможуть скласти конкуренцію навіть металургії.


№3(21) Березень 2010

Чи є попит під час кризи на розкішні речі? Чи продовжують українці витрачати великі гроші, щоб задовольнити своє честолюбство? І як почуваються сьогодні великі гравці ринку luxury в Україні? Віктор Постельніков, генеральний директор ЗАТ “Автомобільна група ВІПОС” заявляє, що продажі дорогих автомобілів в його компанії впали на 50%. Олег Константинов, співзасновник “Ексклюзив Груп”, вважає, що нинішня криза вплинула на його бізнес значно більше, ніж криза 2008 року. Зате споживацький попит на музику є завжди – стверджує Едуард Клім, засновник найбільшого українського музичного холдингу Lavina. Тільки от гарної української музики, на жаль, бракує. Криза талантів!


№1-2(19-20) Січень-Лютий 2010

Не кожен захоче мати спільний бізнес із власним чоловіком чи дружиною. Адже це означає сваритися не тільки через різні погляди на виховання дітей, а ще й через різні підходи до ведення ділової діяльності.  Однак  існує протилежна думка. Ірина Варагаш та Олексій Денисенко побудували спільний бізнес і знайшли багато переваг  у такому  тандемі. А от шлюб Ольги Гуцал розірвався, проте вона змогла зберегти і дружні стосунки з колишнім чоловіком, і бізнес, який створювала разом із ним. Тож ніцшеанське гасло «все, що не вбиває, робить мене сильнішим» – живе. Із ним вочевидь погоджується і головний герой номера Руслан Бернацький: «Суворі умови загартовують», – переконаний він.


№ 10 (18) Грудень 2009

В цьому передноворічному номері ми розповіли про іноземних інвесторів, які залишилися в Україні, незважаючи на кризу.  Про те, що  іноземці думають стосовно інвестиційного клімату в Україні, ми запитали  директора Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні  Андре Куусвека, а також заступника голови правління ВАТ «Ерсте Банк» Павела Цетковського та віце-президента ISTIL Group Фарука Сіддікі.
А головним героєм святкового номера став голова наглядової ради підприємства «Мостобуд» Володимир Продивус  – представник однієї з нечисленних (на жаль!) українських компаній, що є добре знаними та  користуються повагою за кордоном.


№ 9 (17) Листопад 2009

Схоже, що криза – це не найгірший і не найкращий час для відкриття власного бізнесу. Успіх старт-апу залежить від того, чи зможе нова компанія знайти свою унікальну нішу і запропонувати потрібний товар або послугу саме сьогодні. Про це ми поговорили з генеральним директором молодої компанії De Novo Максимом Агєєвим та генеральним менеджером нового Citadel Inn Hotel&Resort у Львові Христиною Попадюк. А про те, чи зможуть молоді компанії залучити інвестиції, ми запитали в Сергія Оксанича, президента компанії «Кінто». І, як завжди, ми намагалися якомога різноманітніше представити сучасний український діловий світ.


№ 8(16) Жовтень 2009

Минув рік, як ми живемо в умовах кризової лихоманки. Чому ми виявились не готовими до економічного випробування?  Чи навчила чомусь нас ця криза? На тему національного коріння української кризи та нових стандартів економіки в жовтневому номері журналу дискутують старійшини української економіки – екс-прем’єр-міністр Вітольд Фокін, екс-прем’єр-міністр Валерій Пустовойтенко та екс-міністр фінансів Віктор Пинзеник. Про уроки кризи розповідають генеральний  директор Winner Automotive Петро Рондяк та президент девелоперської компанії KDD GROUP Петро Сліпець.   Досвідом модернізації виробництва поділився голова наглядової ради ЗАТ «Молочний альянс» Сергій Вовченко.


№ 7(15) Серпень/Вересень 2009

Незабаром 1 вересня! Саме час сідати за парти бізнес-школи. Про МБА в Україні, переваги та недоліки сучасної бізнес-освіти розповідають засновник першої в Україні бізнес-школи "Міжнародний інститут менеджменту (МІМ-Київ)" Богдан Гаврилишин та декан Києво-Могилянської бізнес-школи Михайло Колісник. Про практичний ефект від бізнес-освіти на виробництві розповідають директор департаменту продуктів харчування "Бунге Україна" Ігор Білінський та керівний директор групи компаній "Три ведмеді" Дмитро Ушмаєв. А героєм номеру став відомий український юрист та доцент КНУ ім. Шевченка Ернест Грамацький, який вважає, що неможливо рухатися вперед, не маючи грунтовних знань.


№ 6(14) Липень 2009

На бажаннях та потребах дітей можна робити успішний  і, що важливо, стабільний бізнес.  Це доводять засновник і президент концерну «Європродукт» Владислав Бурда, президент міжнародної корпорації «Гранд» Володимир Співаковський та засновник групи компаній «Дім казки» Євген Деменок. Вони розповіли журналу про секрети та специфіку заробітку на дітях, труднощі та переваги «дитячого» бізнесу.
А головним героєм  журналу  став  представник  іншого стабільного бізнесу, що демонструє своє зростання навіть в умовах кризи. На питання журналу відповів власник мережі кінотеатрів «Кінопалац» та компанії B&H Film Distribution Богдан Батрух.


№ 5(13) Червень 2009

Непопулярні бізнес-рішення.  Часто болісні. Майже завжди ризиковані. Такі, що впливають на людські долі і від яких залежить майбутнє компанії чи підприємства.
Про вольові рішення в бізнесі в цьому номері Business Class Magazine розповідають: член наглядової ради мережі супермаркетів побутової техніки Comfy Станіслав Роніс та президент  компанії з автобусних перевезень  «Гюнсел» Селямі Гюнер.  Про сьогоднішні бізнесові виклики розповідають власники фермерських господарств з різних куточків України. А головним героєм номера став  відомий український юрист Андрій Астапов, одним із доленосних рішень якого стало відкриття власної справи в 23 роки.


№ 4(12) Травень 2009

 

Як завоювати нові географічні простори та отримати нових клієнтів під час кризи? Як скористатися страхом конкурентів перед кризою та захопити більшу долю ринку? Герої номеру -  генеральний директор IDS Group Марко Ткачук та директор із розвитку бізнесу ТОВ «Сандора» Роман Радько розповіли про свій досвід ЕКСПАНСІЇ.
Родзинкою номера є ексклюзивне інтерв'ю  засновника компаній «Інком» і «Датагруп» Олександра  Кардакова про причини відходу від власного бізнесу, а також  авторські колонки експертів Олександра Пасхавера, Михайла Гончара та Ігоря Бураковського.


№ 3(11) Квітень 2009

Об'єднання конкуруючих бізнесів. Чи допоможе злиття компаній вижити під час кризи? Які кроки треба робити компаніям після прийняття стратегічного рішення «можу і хочу об'єднатися», щоб процес злиття відбувався легко та ефективно? Про досвід злиття компаній розповідають партнер юридичної компанії Magisters Олексій Рєзніков та виконавчий директор фармацевтичної корпорації «Артеріум» Денис Гарцилов. Секретами розвитку бізнесу під час кризи також поділились: засновник групи «Текстиль-контакт» Олександр Соколовський, генеральний директор групи компаній «Круп’яний холдинг» Олексій Шкабура та ін.


№ 2(10) Березень 2009

Що зараз відбувається з бізнесменами, які найбільше постраждали від кризи? З девелоперами, банкірами, інвесторами?  Чи оговтались вони вже від першого шоку? Чи шукають  вихід із кризи? В березневому номері Business Class Magazine про пошук ВИХОДУ із кризи розповідають: Лев Парцхаладзе (девелоперська компанія «ХХІ століття»), Петро Чернишов («Славутич»), Дмитро Зінков (OTP Bank), Олександр Баринов (Beeline), Леонід Городецький (інвестиційна група «Арт-Капітал»), Сергій Оксаніч (ВАТ «Кінто»), Олег Свинарчук (корпорація «Богдан»), Бернард Мікаллефф (готелі «Донбас Палас» та «Опера»).


№ 1(9) Січень/Лютий 2009

 

Стратегія розвитку бізнесу в умовах кризи. Чи треба міняти сьогодні  стратегію розвитку, прийняту в докризові часи? Якщо так, то  як правильно перейти на варіант «аварійного» режиму? Журнал Business Class Magazine пропонує підбірку матеріалів та інтерв'ю на тему «Стратегія в умовах кризи».

Героями номера стали: Володимир Лавренчук (Райффайзен банк), Мілан Паєвич (Слав-інвест), Володимир Слабовський (ЗАТ «Холдинг Т і С»), Андрій Шелюг (концерн «Ніко»), Ігор Тунік та Вадим Поляков (BPT Group).


№ 6(8) Листопад/Грудень 2008

Перші гроші, перші кроки в бізнесі. Якими вони були в наших бізнесменів?  Яким були перші сходинки до комерційного успіху українських підприємців у складні 90-і?

 

Про віражі своєї кар’єри та про перший досвід заробляння грошей розповідають Генеральний директор «Авто Інтернешнл» Олена Дуніна, Президент компанії «КІНТО» Сергій Оксаніч, Головний менеджер отелю Radisson SAS Клод Булте, Голова правління банку УБРП Костянтин Полосков, засновник майстерні «Шляхетний одяг» Максим Мостовий.


№ 5(7) Вересень/Жовтень 2008

Патріотизм та бізнес. Чи можна бути патріотом та успішним бізнесменом, водночас? Чи не заважає любов до Батьківщини на шляху до комерційного успіху? Герої цього числа журналу – особистості, для яких це питання – не на останньому місці. Оксана Караванська – українська дизайнерка, що просуває свій бренд у Києві, але «ночувати» літає до рідного Львова. Юрій Логуш, віце-президент компанії  «Крафт-фудз», американець з українським корінням, що повернувся на початку 90-их «піднімати» економіку України. Ювеліри Ігор Лобортас і Ірина Карпова, власники відзначені найвищою нагородою «Орденом Карла Фаберже»...


№ 4(6) Липень/Серпень 2008

 

Чи можна зберегти дружбу в спільному бізнесі? Чи можуть товариські та родинні стосунки стати міцним фундаментом для спільної справи?

 

Відповіді на ці питання дають герої номеру – Володимир Продивус (голова наглядової ради компанії «Мостобуд»),  Віктор Луцюк (Кредо-класик), Аудрюс Міцюкявічус (Бонум груп), Маргарита Урицька (Магістр Нерухомість), Андрій Астапов (Astapov lawyers).  Героями номеру також є Майкл Дон (Мировая карта), Сергій Козлов (Велфорт Ріал Істейт) та ін.


№ 3(5) Травень/Червень 2008

 

Яким бачать українські бізнесмени своє майбутнє через 10 років? Чи мають вони перспективний план свого бізнесу та свого власного життя? Яких досягнень прагнуть?

 

Про це в номері розповідають: Анатолій Кокуш (Фільмотехніка), Ідрис Казимі (Ідриска Тур),  Іван Малкович (А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА), Ольга Заставна (Британська міжнародна школа),  Інна Лазебнікова (KYA FIM Capital), Петро Барон (VAB Group), Олена Корбуш (Видавець Корбуш), Степан Романюк (Україна-Русь).


№ 2(4) Березень 2008

 

Чи  часто порушують стереотипи українські бізнесмени? Чи потрібно для успіху в бізнесі робити нестандартні та несподівані ходи? Чи свобода мислення та дій  є важливою складовою успішного бізнесу?

Про стереотипи та їх порушення в бізнесі в номері говорять: Жомарт Єртаєв (БТА банк) Геннадій Молодецький (Fujitsu Siemens), Томаш Фіала (Dragon Capital), Ігор Мазепа (Concorde Capital),  Олег Кий (Будинок клоунів),  Лілія Лазарєва (Студія креативних технологій), Наталя Мартиненко (British Airways).


№ 1(3) Січень/Лютий 2008

Що потрібно для того, аби стати успішним у бізнесі? Профільна освіта? Стартовий капітал? Чи достатньо мати ідею та ентузіазм для її втілення… Про те, з чого починався власний шлях до успіху розповідають: Ярослав Заблоцький (власник стоматологічної клініки Заблоцького), сестри Попови (власниці кінно-спортивного клубу «Магнат»), Андрій Заїка (генеральний директор девелоперської компанії «HCM Group»), Ірина Кузнецова (генеральний директор Агентства «Dialla Communications»), Дмитро Пічугін (директор німецького офісу Informationburo Deutsche Messen), Людмила Наконечна (генеральний директор ВАТ “САН ІнБев Україна»).


№ 2 Листопад/Грудень 2007

Новий рік – це завжди час зупинитись, пригальмувати темп свого життя і подивитись на себе в дзеркало, щоб побачити там нові риси власного обличчя. Про досягнення та зміни в своєму житті, про втілення дитячих новорічних мрій розповідають: Рю Те Хан (генеральний директор LG Electronics),  Андрій Харів (Міракс-груп), Віктор Постельников (генеральний директор «Автомобільної групи ВІПОС»), Світлана Постельникова (генеральний директор «Ауді Центру ВІПОС»), Ігор Ланда (генеральний директор компанії «Сандора»), Ігор Литовченко (президент компанії «Київстар»), Ольга Дмитрієва (директор юридичної фірми «Дмитрієва та партнери»).


№ 1 Вересень/Жовтень 2007

 

Бізнес-вундеркінди. Хто це? Чи можна до бізнесу віднести таке поняття як геніальність?

 

Головним героєм першого номеру журналу став Сергій Григорович, який відкрив свою компанію, будучи 16-річним підлітком. Автор всесвітньо популярних комп’ютерних ігор “Козаки» та «Сталкер», Сергій заробив свої мільйони виключно завдяки своїй неординарній особистості, власному розуму та хисту до бізнесу…